تازه های فناوری

هواوی میت 20 پرو با نمایشگر ۶.۹ اینچی اولد سامسونگ معرفی خواهد شد

سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

بر اساس گزارش جدید The Bell، هواوی قصد دارد یکی از گوشی‌های بعدی خود را با نمایشگر اولد سامسونگ معرفی کند. The Bell ادعا می‌کند هواوی، سفارش تولید نمایشگر ۶.۹ اینچی اولد به سامسونگ داده است.   

بر اساس گزارش The Bell، سامسونگ نمونه‌هایی از صفحه نمایش اولد در اختیار هواوی قرار داده است تا بتواند برای گوشی بعدی خود به‌درستی تصمیم‌گیری کند. اگر همه چیز با برنامه پیش برود، انتظار داریم در فصل سوم ۲۰۱۸ خط تولید انبوه کار خود را رسما آغاز کند تا شاهد عرضه‌ی گوشی با نمایشگر اولد سامسونگ در فصل چهارم سال ۲۰۱۸ به بازار باشیم. البته احتمال عرضه‌ی محصول در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ هم وجود دارد.البته هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است که کدام گوشی هواوی قرار است از نمایشگر اولد بهره ببرد. گزینه‌های مختلفی وجود دارد ولی ظاهرا میت ۲۰ پرو، محتمل‌ترین گزینه است. 

 با توجه به ماهیت و اندازه‌ی نمایشگرهای اولد، احتمال دارد هواوی روی یکی از گوشی‌های پرچم‌دار بعدی خود این نوع نمایشگر را مورد استفاده قرار دهد. به هر حال قیمت تمام‌شده‌ی گوشی موضوع مهمی است و انتخاب هواوی را محدود می‌کند. بر این اساس و با توجه به محدودیت‌ها، احتمال دارد هواوی بین گوشی‌های سری پی ۳۰ یا سری جدید میت ۲۰، یکی را با نمایشگر جدید اولد سامسونگ روانه‌ی بازار کند. از آنجایی که انتظار نداریم هواوی تا نمایشگاه MWC سال ۲۰۱۹ نسل بعدی گوشی‌های هوشمند خود را رونمایی کند و به‌علاوه گوشی بعدی سری P در جریان طراحی و تولید قرار دارد، احتمال تجهیز آن به نمایشگر اولد کمتر خواهد بود و حدس می‌زنیم که برنامه‌ی هواوی، تجهیز خط تولید میت ۲۰ به نمایشگر اولد سامسونگ باشد.   

اگر همه چیز خوب پیش برود و تغییری در برنامه‌های هواوی پیش نیاید، در ماه اکتبر (‌مهرماه)‌ شاهد رونمایی رسمی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو توسط هواوی خواهیم بود. همان‌طور که گفته شد، انتظار داریم میت ۲۰ پرو با نمایشگر بزرگ رونمایی شود. در سال‌های اخیر، هواوی مسیری را طی کرده است که پرچم‌داران معمولی سری میت نمایشگری به بزرگی گوشی‌های سری P دارند. به همین دلیل میت ۲۰ پرو با نمایشگری بزرگ‌تر رونمایی خواهد شد. اگر همین روند در سال ۲۰۱۸ ادامه داشته باشد، نمایشگر میت ۲۰ نیز ۶.۱ اینچی و هم‌اندازه‌ی پی ۲۰ پرو خواهد بود و میت ۲۰ پرو ابعادی بزرگ‌تر و احتمالا ۶.۹ اینچی خواهد داشت.

بی‌شک اطلاعات منتشرشده تنها گمانه‌زنی در مورد گوشی‌های هواوی است و امکان دارد گوشی جدید این شرکت با مشخصاتی متفاوت به بازار عرضه شود. ولی در نهایت آنچه مسلم است، رونمایی گوشی های سری میت ۲۰ با نمایشگر بزرگ و خصوصا میت ۲۰ پرو با نمایشگر ۶.۹ اینچی بدون حاشیه، اتفاق عجیبی نیست و نباید از دیدن  گوشی هوشمندی با چنین مشخصاتی تعجب کنیم.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment