تازه های فناوری

اکسپریا ایکس زد 3، پرچمدار بعدی سونی با چهار دوربین معرفی می‌شود

جمعه, 10 فروردين 1403

گزارش‌ها حکایت از آن دارند که گوشی اکسپریا ایکس زد ۳، پرچمدار بعدی سونی با چهار دوربین معرفی خواهد شد. 

بی‌شک سونی همچنان به فرآیند طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند جدید خود ادامه می‌دهد و ظاهرا رونمایی پرچمدار بعدی ژاپنی‌ها از آنچه تصور می‌کنیم بسیار نزدیک تر است. با وجود آنکهاکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم، پرچمدار قبلی سونی در ماه آوریل (فروردین‌ماه) معرفی کرد، اکنون قصد دارد کمتر از دو ماه دیگر، پرچمدار بعدی خود را با مشخصاتی متفاوت رونمایی کند. 

r54.jpg

در حال حاضر Xperia XZ3 سونی در حال توسعه است و احتمال دارد اوایل ماه آگوست و همزمان با نمایشگاه ایفا (IFA 2018) آلمان ‌به‌صورت رسمی معرفی شود. براساس اطلاعات محدودی که درباره‌ی پرچمدار بعدی سونی داریم‌، به نظر می‌رسد ژاپنی‌ها مجبور شدند تا با توجه به شرایط رقابتی بازار، رویکرد جدیدی را در طراحی پرچمدار بعدی خود مد نظر قرار دهند که البته این استراتژی می‌تواند برای طرفداران سونی خبر خوبی باشد. 

گزارش‌ها حکایت از آن دارند که سونی اکسپریا ایکس زد ۳ به همراه چهار دوربین، دو دوربین در پنل پشتی و دو دوربین در پنل جلویی معرفی شود. ظاهرا سونی اخیرا به موج طراحی دوربین‌های دوگانه پیوسته است و به نظر می‌‌رسد که همان طراحی را با حفظ ویژگی‌های خاص دوربین، حفظ خواهد کرد.

تصویری از ماژول دوربین‌های دوگانه‌ی سونی منتسب به گوشی اکسپریا ایکس زد ۳ در فضای مجازی منتشر شده است؛ ولی این تصاویر تأیید نمی‌کنند که پرچمدار بعدی سونی، قطعا با همین ماژول‌های دوربین و با همین طراحی، به بازار معرفی شود. متاسفانه، سایر ویژگی‌ها و مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد ۳ هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما براساس برخی گمانه‌زنی‌ها، احتمالا پرچمدار بعدی ژاپنی‌ها از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام به‌علاوه‌ی حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی حداقل ۶۴ گیگابایتی بهره خواهد برد. 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment