تازه های فناوری

سامسونگ گلکسی A9 را با چهار دوربین اصلی رونمایی می‌کند

پنج شنبه, 09 فروردين 1403

بر اساس تصویری که امروز ایوان بلس منتشر کرده است، جدیدترین عضو سری A برای اولین بار به چهار دوربین در پشت دستگاه مجهز خواهد بود.

هواوی و ال‌جی تا به امروز دو شرکت مطرحی هستند که در پرچمدارهای خود از سه لنز برای دوربین اصلی استفاده کرده‌اند. اکنون در حالی که هنوز لزوم استفاده از سه دوربین موضوع بحث بسیاری از کاربران است، سامسونگ قصد دارد در جدیدترین محصول خود چهار دوربین را در پشت گوشی تعبیه کند.

پیش‌تر شایعاتی مبنی بر به‌کارگیری چهار لنز در گلکسی A9 مطرح شده بود؛ اما امروز برای اولین بار به لطف Evan Blass، منبع موثق افشای اطلاعات، برای اولین بار رندرهایی از این گوشی منتشر شد.

گلکسی A9

همان‌طور که در تصویر منتشرشده دیده می‌شود، سامسونگ در A9 برای دوربین اصلی چهار لنز را در نظر گرفته است که یکی از آن‌ها هشت مگاپیکسلی با زاویه دید  عریض ۱۲۰ درجه است؛ یکی دیگر ۱۰ مگاپیکسلی و از نوع تله‌فوتو با امکان زوم اپتیکال دوبرابری است. لنز اصلی این گوشی ۲۴ مگاپیکسلی است و برای تشخیص عمق تصویز از لنزی ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. با این حساب تنها لنزی که در این مجموعه قرار نگرفته، لنز مونوکروم است. بنابراین، اگر سامسونگ یا هر شرکت پیشرو دیگری بخواهد دوربین پنج‌گانه ارائه کنند، لنز پنجم باید از نوع مونوکروم باشد.

سایر اطلاعات فاش شده حکایت از آن دارند که A9 با نمایشگری 6.38 اینچی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ و باتری ۳۷۲۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که تمامی این مشخصات برای یک دستگاه اندرویدی میان‌رده بسیار عالی محسوب می‌شوند.

به طور مشخص، سامسونگ دوربین چهارگانه را به عنوان برگ برنده‌ی این محصول و ویژگی بارز آن در نظر گرفته است؛ با این حال، باید صبر کرد و دید جدیدترین عضو از سری گلکسی A چقدر قدرتمند ظاهر می‌شود. تاریخ رونمایی از A9 به طور دقیق مشخص نیست؛ اما امکان دارد فردا، ۱۹ مهر، شاهد معرفی آن باشیم.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment