تازه های فناوری

تجهیز راگ فون ۴ ایسوس به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

جمعه, 10 فروردين 1403

 اینطور که پیداست راگ فون ۴ ایسوس تغییرات مهمی را برای طرفداران گوشی های گیمینگ به ارمغان می آورد. این محصول به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 60 یا 65 وات را نیز دارد. 

اخیرا شایعاتی مبنی بر بهبود چشمگیر سرعت شارژ راگ فون ۴ که همراه با یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است به گوش می خورد.

تا کنون تنها تعداد محدودی از پرچمداران حال حاضر بازار، از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برند؛ بنابراین تجهیز یک گوشی گیمینگ به  باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بیش از حد نیاز کاربران عادی است. 

البته احتمالا به این زودی شاهد تغییر ظرفیت باتری در گوشی های راگ فون نخواهیم بود؛ چراکه میزان ظرفیت باتری از سه نسل قبل تغییری نکرده است. اینطور که به نظر می رسد ایسوس صرفا جهت رقابت با رقبای خود می خواهد سرعت شارژ نسل آینده راگ فون ها را بالا ببرد.

به گزارش یکی از افشا کنندگان معروف اینترنتی، راگ فون ۴ از سرعت شارژ سیمی ۶۰ یا ۶۵ وات پشتیبانی خواهد کرد و به کاربران اجازه می دهد تا باتری را سریع تر از نسل قبلی (که تنها از سرعت ۳۰ وات پشتیبانی می کرد) شارژ کنند.

البته سرعت شارژ این گوشی در مقایسه با رقبای خود مانند بلک شارک ۴ و رد مجیک ۶ که قرار است امسال از آنها رونمایی شود، بسیار پایین تر است. زیرا این دو گوشی قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات را دارند. علاوه بر این، ظرفیت باتری این محصولات ۴۵۰۰ میلی آمپر بوده که در کنار سرعت شارژ ۱۲۰ وات، می تواند عرصه رقابت را بر ایسوس تنگ کند.  راگ فون ۴ به احتمال زیاد از شارژ معکوس سیمی و فناوری Quick Charge 4 بهره مند خواهد بود. با توجه به گزارش های به دست آمده، زمان رونمایی از این گوشی، سه ماهه اول سال خواهد بود.

مثل دیگر پرچمداران امسال، گوشی ایسوس نیز از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پشتیبانی خواهد کرد. وجود صفحه نمایش امولد با نرخ نوسازی  ۱۴۴ هرتز یا بیشتر و بهره مندی از سیستم عامل اندروید ۱۱ به صورت پیشفرض، این محصول را به یک انتخاب عالی برای طرفداران حوزه گیم تبدیل می کند.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment