تازه های فناوری

گلکسی M62 سامسونگ ؛ گوشی هوشمند یا تبلت؟

پنج شنبه, 30 فروردين 1403

نوامبر سال گذشته بود که شایعاتی مبنی بر آماده سازی گوشی گلکسی M62 سامسونگ مطرح شد. مدتی بعد خبر رسید که این محصول در واقع یک تبلت است نه یک گوشی هوشمند. اما چند روز پیش تصاویری از این محصول در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد ما با یک فبلت (گوشی+تبلت) طرف هستیم. جواز FCC نیز ظاهرا این موضوع را تایید می کند.

گلکسی M62 اخیرا با آیدی A3LSMM625F و با دو شماره مدل SM-M625F/DS و  SM-E62F/DS در FCC به نمایش درآمده است. اگر به خاطر داشته باشید ماه گذشته نیز یک اسمارت فون با شماره مدل SM-E62F/DS و تحت عنوان گلکسی E62 در دنیای واقعی رویت شد. به همین خاطر عده ای گمان می کنند این محصول با هر دو نام M62 و E62 در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

ظاهرا گلکسی M62 قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G LTE، وای فای دو بانده و NFC را دارد. از دیگر مشخصات این فبلت می توان به بهره مندی از تراشه SoC اگزینوس 9825، حداقل حافظه رم 6 گیگابایت و سیستم عامل اندروید 11 (One UI 3.0) اشاره کرد. جالب است بدانید که گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس نیز از همین تراشه برای پردازش اطلاعات کمک می گیرند. گزارش های اخیر حاکی از آن هستند که گلکسی M62 با حافظه 256 گیگابایت به بازار می آید؛ هرچند که احتمال عرضه نسخه دیگر با ظرفیت حافظه کمتر نیز وجود دارد.

متاسفانه هنوز اطلاعات دیگری درباره دوربین، باتری و نوع نمایشگر فبلت جدید سامسونگ در دسترس نیست. با این حال در روزهای آینده و پیش از معرفی رسمی این محصول، اخبار بیشتری در رسانه ها منتشر می شود.   

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment