تازه های فناوری

گلکسی فولد سامسونگ بروزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت خواهد کرد

جمعه, 10 فروردين 1403

به گزارش سم موبایل، گلکسی فولد سامسونگ نیز به زودی به جدیدترین نسخه اندروید ارتقا پیدا می کند. هم اکنون برخی کاربران در کشور های فرانسه، سوئیس، انگلیس و عربستان این بروزرسانی را دریافت کرده اند که شامل هر دو نسخه LTE و 5G می شود.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی این بروزرسانی به مناطق دیگر برسد، اما مثل همیشه کاربران می‌ توانند با مراجعه به تنظیمات گوشی خود و بررسی قسمت بروزرسانی، و یا در برنامه Samsung Members از رسیدن اندروید جدید به کشور خود مطلع شوند.

این دستگاه در زمان رونمایی با اندروید ۹ معرفی شد و طبق قاعده همیشگی سامسونگ، امکان دریافت ۲ اندروید بعدی به طور صد درصد وجود دارد. البته با توجه به قوانین جدید مبنی بر “دریافت ۳ اندروید” برای پرچمداران گلکسی اس ۱۰ به بعد، امکان دارد که گلکسی فولد نیز اندروید ۱۲ را در آینده دریافت نماید.

این گوشی در اوایل ماه آوریل، به سیستم عامل اندروید 10 با One UI 2.1 مجهز شد. این بروزرسانی قابلیت Quick Share و Music Share را در دسترس کاربران قرار داد.

اواخر ماه آوریل ۲۰۲۰ بود که سامسونگ همزمان با عرضه یک بسته بروزرسانی برای خانواده اس ۲۰ امکاناتی مانند سینگل تیک و فیلم برداری هایپرلپس در شب را نیز به گلکسی فولد نیز اضافه کرد.

شرکت سامسونگ در سال های اخیر تلاش های زیادی برای بهبود بخشیدن سرعت انتشار بروزرسانی های اندروید انجام داده و اینطور که به نظر می رسد تا اینجا موفق بوده است.

شما از کدام مدل گلکسی فولد استفاده می کنید؟ آیا اندروید ۱۱ را برای گوشی خود دریافت کرده اید؟ لطفا تجربیات خود درباره اندروید ۱۱ را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment