تازه های فناوری

ال‌ جی V35 ThinQ با اسنپدراگون ۸۴۵ و ۶ گیگابایت رم لو رفت

شنبه, 01 ارديبهشت 1403

همان‌طور که انتظار داریم با ورود به تابستان، شرکت‌های مختلف دستگاه دیگری را به‌عنوان پرچم‌دار خودشان معرفی می‌کنند. در نیمه دوم سال، رقابت کمی حساس‌تر خواهد شد و شرکت‌ها باید با تمرکز روی نقاط قوت، قابلیت‌های تازه‌ای را در دستگاه پیاده‌سازی کنند. ال‌جی‌ بعد از کسب بازخوردهای مناسب از ال‌جی V30S ThinQ، قصد دارد نسل بعدی را با نام وی ۳۵ تین‌کیو معرفی کند. اطلاعات منتشر شده، از گواهی‌های به ثبت رسیده در روسیه و آلمان است پس می‌توانیم به آن‌ها اعتماد لازم را داشته باشیم.

با نگاهی به مشخصات این دستگاه متوجه می‌شویم همانند وی ۳۰ و وی ۳۰ اس تین‌کیو، ال‌جی وی ۳۵ تین‌کیو با صفحه‌نمایش ۶ اینچ از نوع OLED و رزولوشن 2880 در 1440p معرفی خواهد شد. قلب تپنده دستگاه به اسنپدراگون ۸۴۵ ارتقا پیداکرده و از ۶ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. این نکته را هم ذکر کنیم که قابلیت افزایش حافظه از طریق microsd تا ۲۵۶ گیگابایت محیا شده است.

دوربین اصلی در نظر گرفته‌شده برای این دستگاه ۱۶ مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.6 بوده که در کنار دوربین دوم ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه باز، مشخصات خوبی را فراهم می‌کند. به نظر می‌رسد ال‌جی V35 ThinQ همانند ال‌جی جی ۷ تین‌کیو (G7 ThinQ) از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل استفاده خواهد کرد. باتری این دستگاه ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که نزدیک به ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت از وی ۳۰ کوچک‌تر شده است. ال‌جی وی ۳۵ تین‌کیو (V35 ThinQ) با اندروید ۸.۱ عرضه خواهد شد.

برچسب ها :

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment