تازه های فناوری

سامسونگ بار دیگر نمایشگر تخت را در گوشی‌های پرچمدار سری اس و گلکسی S 10 معرفی می‌‌‌‌کند

جمعه, 10 فروردين 1403

سامسونگ قصد دارد نمایشگرهای OLED تخت خود را مجددا در گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری اس و گلکسی اس ۱۰ معرفی کند. 

 

سامسونگ در حال توسعه‌ی نسل جدیدی از نمایشگرهای OLED با نام M9 است که قرار است در گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۱۰، پرچمدار بعدی سامسونگ مورد استفاده قرار گیرند.

در انتهای گزارشی مربوط به تامین‌‌کنندگان مواد شیمیایی برای تولید نمایشگر سامسونگ، اطلاعاتی مربوط به سه مدل مختلف نمایشگری وجود دارد که سامسونگ قصد دارد در پرچمدار بعدی خود معرفی کند. 

 

انتظار می‌رود گلکسی اس ۱۰ نسخه‌ای ارزان‌قیمت با صفحه‌نمایش تخت ۵.۸ اینچی به بازار عرضه کند نسخه‌ی میا‌ن‌رده‌ی گلکسی اس ۱۰ درای نمایشگری با لبه‌های انحنادار  ۵.۸ اینچی خواهد بود و نسخه‌ی بالای رده‌ی گلکسی اس ۱۰ از نمایشگر با لبه‌های انحنادار ۶.۲ اینچی بهره خواهد برد. سامسونگ برای تامین مواد شیمیایی ارگانیک مربوط به زیرپیکسل‌های (sub pixels) قرمز، سبز و آبی خود قصد دارد از تامین‌کنندگان دیگری در حوزه‌ی مواد کمک بگیرد. انتظار می‌رود در تولید نمایشگر نسل بعدی موسوم به M9 که قرار است جایگزین نسل قبلی نمایشگر موسوم به M8 شود، از مواد شیمیایی دیگری استفاده کند.

گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ با نمایشگرهای M8 معرفی و به بازار عرضه شده‌اند. موضوع جالب‌توجهی دیگری نیز در این گزارش ذکر شده است؛ ظاهرا سامسونگ برای نامیدن آخرین نمایشگر توسعه‌‌یافته برای آیفون اپل از نام LT2 استفاده کرده است. همین موضوع می‌تواند تفاوت بین نمایشگرهای AMOLED تولیدشده توسط سامسونگ برای گوشی‌های آیفون اپل و نمایشگرهای تولیدشده برای گوشی‌های گلکسی را روشن کند. 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment