تازه های فناوری

اپل آی او اس 12.4.4 را برای آیفون 6 و آیفون 5 اس منتشر کرد

جمعه, 10 فروردين 1403

اپل آپدیت آی او اس 12.4.4 (iOS 12.4.4) را برای آیفون 6، آیفون 5 اس و برخی از آیپدهای قدیمی‌تر خود منتشر کرد. این به‌روزرسانی شامل جدیدترین پچ‌های امنیتی جدید آی او اس می‌شود.

اپل آپدیت آی او اس 12.4.4 را برای دیوایس‌های آی او اسی قدیمی خود منتشر کرد. در واقع آن‌ها دیوایس‌هایی هستند که با آی او اس 13 سازگاری ندارند، اما اپل می‌خواهد همچنان پچ‌های امنیتی جدید را در اختیار آن‌ها قرار دهد. این دیوایس‌ها شامل آیفون 6 و آیفون 5 اس می‌شوند. علاوه بر این آیپد ایر نسل 1، آیپد مینی 2 و آیپد مینی 3 و همچنین آیپاد تاچ 6 نیز می‌توانند این به‌روزرسانی نرم افزاری را دریافت کنند.

در توضیحات این آپدیت به موضوع قابل توجهی به جز حضور آخرین پچ‌های امنیتی که همیشه توصیه می‌شوند، وجود ندارد. ما پیشنهاد می‌کنیم اگر صاحب یکی از این دیوایس‌های قدیمی هستید، به‌روزرسانی جدید آی او اس را فورا روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید تا از شر مشکلات امنیتی در امان بمانید. اپل معمولا پچ‌های امنیتی را برای دیوایس‌های قدیمی‌تر خود که به‌روزرسانی‌های جدیدتر آی او اسی را دریافت نمی‌کنند منتشر می‌کند تا همچنان امنیت کاربرانش را تضمین کند.

عرضه آی او اس 12.4.4 و پشتیبانی 6 ساله اپل از محصولاتش!

به طور مثال عرضه گوشی آیفون 5 اس که موفق به دریافت این به‌روزرسانی شده، به 6 سال یا به عبارتی 75 ماه پیش بازمی‌گردد. در مقایسه با آیفون‌های اپل، گوشی‌های اندرویدی معمولا به‌روزرسانی‌های اندرویدی را تا 18 ماه دریافت می‌کنند و پس از آن از سوی سازنده به حال خود رها می‌شوند.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment