تازه های فناوری

آغاز فروش ساعت هوشمند رلمی با قیمت 52 دلار در هند

چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

چند هفته پیش، شرکت رلمی اولین ساعت هوشمند خود با نام Realme Watch را برای بازار هند رونمایی کرد. حال فروش این دستگاه برای اولین بار به صورت آنلاین آغاز شده است.

بندهای این ساعت به چهار رنگ مشکی، قرمز، آبی و سبز وجود داشته و قیمت آن حدودا 52 دلار است. البته این ساهت فقط با بندهای مشکی فروخته می‌شود و بندهای دیگر را می‌توان جداگانه خریداری کرد.

از نظر طراحی، ساعت هوشمند رلمی بسیار شبیه به OPPO Watch است که اخیرا رونمایی شده است. از نگاه اول نیز مشخص است که Apple Watch الهام بخش طراحی دستگاه است.

ساعت رلمی با صفحه نمایش لمسی 1.4 اینچی با وضوح 320×320 پیکسل و محافظ صفحه نمایش خمیده 2.5 بعدی Gorilla Glass 3 عرضه می‌شود.

این ساعت هوشمند یک دستیار پزشکی بوده که شامل مانیتورینگ ضربان قلب به صورت در لحظه، مانیتورینگ میزان اکسیژن خون (SpO2) و 14 حالت ورزشی است .حالت‌های ورزشی شامل فوتبال، بسکتبال، تنیس روی میز، دوچرخه سواری، رکاب زدن، گام زدن، یوگا، کریکت، دویدن، پیاده روی، تردمیل، بدمینتون، ورزش هوازی و تناسب اندام است.

این دستگاه را می‌توان با استفاده از برنامه Realme Link به گوشی‌های هوشمند متصل کرد تا تماس‌ها، پیام‌ها و اعلان‌های گوشی در آن مشخص شود.

همچنین از ساعت هوشمند رلمی می‌توان برای پخش موسیقی، باز کردن قفل تلفن هوشمند و برای کنترل عملکرد دوربین گوشی استفاده کرد. این دستگاه دارای IP68 است که آن را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می‌کند.

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment