تازه های فناوری

گوشی سامسونگ گلکسی A72 پنج دوربین خواهد داشت

جمعه, 31 فروردين 1403

شرکت سامسونگ قصد دارد سال آینده از اولین گوشی میان‌رده خود با 5 دوربین و با نام گلکسی A72 رونمایی کند. به احتمال زیاد این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون خواهد بود. 

شرکت سامسونگ همیشه قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید را در گوشی‌های سری A خود اجرا می‌کند و بعد اگر با استقبال کاربران مواجه شدند، آن‌ها را به گوشی‌های اصلی خود یعنی سری نوت و سری S اضافه می‌کند. برای مثال اولین گوشی هوشمند در دنیا که چهار دوربین داشت متعلق به سامسونگ بود و گلکسی A9(در سال 2018) نام داشت. اکنون طبق گزارش‌های جدید، این غول فناوری قصد دارد که در نیمه اول سال 2021، از اولین گوشی هوشمند خود با پنج دوربین با نام گلکسی A72 رونمایی کند. 

در حال حاضر تعداد کمی گوشی هوشمند با ماژول دوربین پنج گانه از شرکت‌های هوآوی و شیائومی وجود دارد. گوشی آینده سامسونگ نیز 5 دوربین با‌کیفیت خواهد داشت که عبارت‌اند از:

  • دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی
  • دوربین ثانویه اولترا واید 12 مگاپیکسلی
  • دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو
  • دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی
  • سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی

همچنین این گوشی مجهز به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود. 

ترکیب این دوربین‌ها در یک گوشی، عملکرد فوق‌العاده‌ای را به ارمغان خواهد آورد. در واقع این گوشی اولین گوشی میان‌رده با دوربینی با این کیفیت بالا خواهد بود. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این گوشی در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود که این گوشی نیز مانند مدل‌های قبلی با پردازنده اسنپدراگون و قابلیت اتصال به شبکه 5G به بازار عرضه شود. 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment