تازه های فناوری

HUAWEI Mate 50 Pro

جمعه, 10 فروردين 1403

HUAWEI Mate 50 Pro

زندگی شما را روشن می کند ، در عکاسی عصر جدید

 5.jpg

دوربین XMAGE تصویرسازی مجدد با دیافراگم فوق العاده بزرگ F1.4، قابل تنظیم در 10 سایز، به شما اجازه می‌دهد تا در روز و شب درخشندگی را ثبت کنید. دیافراگم را به طور خودکار تنظیم می کند تا نیازهای هر لحظه را برآورده کند، که بتوانید تاری و عمق میدان را در آخرین شاهکار خود تنظیم کنید.

پرتره های خیره کننده ای ثبت کنید که شخصیت را به طور کامل نمایش می دهد. دیافراگم کوچکتر به شما امکان می دهد بیشتر تحت فوکوس قرار دهید و آن را برای عکس های گروهی ایده آل می کند.

رنگ ها و بافت ها را همانطور که در مقابل شما ظاهر می شوند ضبط می کند. تضادهای قابل توجهی را بین مناطق روشن و تاریک ایجاد می کند تا اولین تاثیرات فراموش نشدنی را داشته باشید.تصاویر را با شکوه کامل، با نور متعادل و کنتراست واضح نشان می دهد. حالت سوپر شب، پرتره حرفه ای، سوپر ماکرو ، باتری 4460 میلی آمپر ساعتی، مانند یک قهرمان اجرا می کند.

1.jpg

سری Mate هواوی همیشه بر طراحی متقارن تاکید داشته  و Mate 50 Pro نیز از این قاعده مستثنی نیست.

طراحی ماژول دوربین دایره‌ای شکل ادامه دارد، اما برخلاف سری قبلی که لنز را پنهان می‌کرد، این بار کمی بیرون‌زدگی در آن مشاهده می‌شود. در قسمت بیرونی ماژول دوربین عقب، هوآوی ظرافت گوشی را بیشتر بهبود ببخشید که شکل لوکس بودن را به Mate 50 Pro بدهد .

حافظه

8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت رام

*حافظه داخلی موجود ممکن است کوچکتر باشد زیرا بخشی از حافظه داخلی توسط نرم افزار اشغال شده است.

پشتیبانی از حافظه خارجی

کارت SD NM، تا 256 گیگابایت

2.jpg

 

 

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Leave a comment